big city life

Snäll storasyster som jag är skulle jag köpa en rakhyvel till min (stora) lillebror.
Går först in på PrisXtra, och de har så att man köper ett sånt där kort, sen går man och hämtar ut i en maskin utanför affären. Jag vill ju liksom kolla på det jag köper, annars blir det ju som grisen i säcken.
Går vidare till Daglivs. De har en maskin där man stoppar i pengar och så får man sin grej. För det första har jag aldrig kontanter på mig, och för det andra ville jag betala med mammas Coop-kort (hehe), och för det tredje var maskinen trasig. Jag hugger en människa som står och packar upp tidningar, och frågar hur de hade tänkt att man skulle köpa rakhyvlar om maskinen var trasig. Hon svarar att hon tyckte att det var en bra fråga, och går till en telefon vid en kassa och ringer ett samtal. Sen säger hon att nej tyvärr, du får gå till en annan affär. HALLÅ? Jag ville bara skrika på henne att hon var en inkompetent jävla medarbetare från helvetet och att hon fan inte skulle skicka mig till någon annan affär för att jag gillar Daglivs och tycker att de är den bästa i Stockholm och att jag inte vill stödja någon annan affär utom möjligtvis Konsum Rådhuset, och att hon borde sparka in rutan på maskinen och plocka un min Mach3 Turbo och sen gå till en kassa och ta betalt. Men det gjorde jag inte. Jag gick till Åhléns och köpte den istället.

Lugn som en filbunke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0