söndag typ

Det är jobbigt att blogga tycker jag, man vet liksom inte vad man ska skriva om. Kan berätta lite om vad jag har gjort idag. Jag vaknade vid halv elva, åt lite frukost, pussade älskling hej då och åkte sen till IKEA med familjen. Där köpte vi en massa nya lådor och saker till mitt rum, saker till köket och lite mer. Sen lämnade vi av allting hemma och fortsatte till Plantagen där vi kollade på blommor och sånt i en timme. Jag fick en kaktus av min moster som ska bo på hennes balkong, och när vi får balkong så får kanske lilla Pablo flytta hem till husse.

Ikväll har jag legat i min mysiga systers mysiga säng och kollat på en film som handlade om en familj som hade arton barn. Igenkänningsfaktorn var på topp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0